Мета - формування соціальної компетенції лідерів учнівського самоврядування.
Завдання розвитку:
- Розвивати організаторські здібності та спеціальні уміння, що мають відношення до самоврядування та відповідні складності поставлених перед школярами завдань з організації життєдіяльності шкільного співтовариства.
- Розвивати досвід узгодженої взаємодії, побудови ділових відносин і зв'язків для організації діяльності в нових умовах і нестандартних ситуаціях.
- Розвивати особистісні вміння, що мають відношення до загальних здібностям людини.
- Навчити витягати необхідну інформацію про самоврядування: з соціального досвіду однолітків, із засобів масової інформації, з наукової літератури.
- Домогтися освоєння норм і правил роботи органів учнівського самоврядування в правовому полі ОУ.
- Спонукати до усвідомленого ціннісно-смисловому самовизначення в діяльності лідера шкільної спільноти;
- Привчати до системного аналізу: різноманітних процесів у життєдіяльності шкільного співтовариства; своєї діяльності як лідера учнівського самоврядування; відносин, що складаються з оточуючими людьми