Мета - формування соціальної компетенції лідерів учнівського самоврядування.
 
Завдання розвитку:
 

  1. Розвивати організаторські здібності та спеціальні уміння, що мають відношення до самоврядування та відповідні складності поставлених перед школярами завдань з організації життєдіяльності шкільного співтовариства.
  2. Розвивати досвід узгодженої взаємодії, побудови ділових відносин і зв'язків для організації діяльності в нових умовах і нестандартних ситуаціях.
  3. Розвивати особистісні вміння, що мають відношення до загальних здібностям людини.
  4. Навчити витягати необхідну інформацію про самоврядування: з соціального досвіду однолітків, із засобів масової інформації, з наукової літератури.
  5. Домогтися освоєння норм і правил роботи органів учнівського самоврядування в правовому полі ОУ.
  6. Спонукати до усвідомленого ціннісно-смисловому самовизначення в діяльності лідера шкільної спільноти;
  7. Привчати до системного аналізу: різноманітних процесів у життєдіяльності шкільного співтовариства; своєї діяльності як лідера учнівського самоврядування; відносин, що складаються з оточуючими людьми