3 клас
Інформатика
|
Параграф 9 вивчити, відповісти на запитання 2-4; параграф 10 вивчити та виконати вправи 2-6.
|
4 клас
Інформатика
|
Параграф 24 вивчити та виконати завдання 1-4; параграф 25 вивчити, завдання 2-3 виконати
|
5 клас
Українська мова
|
- Параграф 46. Префікс і суфікс (вивчити правило, вправа 411, 413) с.173-174 вивчити схему розбору слова за будовою.
- Параграф 47 Вимова і написання префіксів з, зі, с, роз, без. С.174 вивчити правило, вправа 422,423.
- Параграф 48. Змінювання і творення слів. Способи словотворення. С.177-178 вивчити правило, вправа 430,432.
- С.180 вивчити схему словотворчого розбору, вправа 433.
- Параграф 49. Вимова і правопис префіксів пре, при, прі. С.182, вивчити правило, вправа 437, 440.
- Параграф 50. Чергування голосних звуків. С.185, вивчити правило, вправа 450, 452.
- Параграф 51. Чергування приголосних звуків. С.188, вивчити правило, вправа 461.
- Параграф 52. Зміни приголосних при творенні слів. С.190, вивчити правило, вправа 467, 469.
- Параграф 53. Творення і правопис складних слів. С.193, вивчити правило , вправа 475
- С.194, вивчити правило, виконати вправу 481, 483.
|
Українська література
|
- Т.Шевченко. с.187-194 читати, писати. С.194 (1,2,3 завдання)
- С.195-197 читати, вивчити вірш «Садок вишневий коло хати», «За сонцем хмаронька пливе» вивчити вірш с.195.
- П.Тичина. с.199-202 читати, вивчити вірш «Гаї шумлять»
- П.Тичина. с.201, вивчити вірш «Блакить мою душу обвіяла».
- Є.Гуцало, с.203-210 читати, с.210-211 (1,2,3 завдання).
|
Русский язык
|
- Выучить параграф 58-60, упр.262, 258,270, выполнить задание с.146 (2,4,7).
|
Литература
|
- Выучить стихотворения Лермонтова с.214, 216,
- прочитать «Лобо» с.221-234.
- Прочитать статью с.237-238, отвечать на вопросы с.238 (усно)
|
Биология
|
Параграф 35-39 (заполнить печатную тетрадь по данным темам)
|
Основы здоровья
|
Параграф 23,24 (изучить).
|
Музика
|
Підручник с.122 «Таємниця запечноко цвіркуна» читати; подивитися художній фільм «Запорожець за Дунаєм», слухання музики за бажанням.
|
ОТМ
|
- Створити ескіз проекту предмета побуту «Годинник».
- Створення орнаментальної композиції.
- Створення ескізу великодньої писанки.
|
Технології
(дівчата)
|
Параграф 18,19,20. Прочитати та відповісти на запитання.
|
Технології
(хлопці)
|
Зробити шаблон-брелок для ключів (3 штуки).
|
Інформатика
|
Параграф 4.2 вивчити, відповісти на запитання 1-9, виконати завдання 1-2.. Параграф 4.3. вивчити і виконати завдання 1.
|
Фізкультура
|
- Загально розвиваючі вправи
- Стрибки із скакалкою
- Стрибки
- Вправи на розвиток сили (підтягування у висі лежачи, згинання і розгинання рук в упорі лежачи, піднімання ніг ).
- Рухливі ігри.
|
6 клас
Українська мова
|
- Параграф 39. Особові і зворотні займенники. С.165 вправа 368,369,370. Домашнє завдання: вправа 372.
- Параграф 40. Питальні й відносні займенники. С.169 вправа 374,377,378. Домашнє завдання: вправа 379.
- Параграф 41. Заперечні і неозначені займенники. С.175 вправа 382-387. Домашнє завдання: вправа 388.
- Параграф 42. Присвійні, вказівні й означальні займенники. С.177. вправа 391-394, 396,397-399. Домашнє завдання: вправа 400.
|
Українська література
|
- В.Нестайко. Повість «Тореодори з Васюківки». Підручник с.126-134. Читати, вміти переказувати, відповідати на питання с.134-135.
- В.Нестайко. Повість «Тореодори з Васюківки». Підручник с.135. Розділ дев’ятий. Читати, переказувати, відповідати на питання с.141.
- Повість «Тореодори з Васюківки». Підручник. Частина друга. С.142-148 читати, переказувати, відповідати на питання.
- Повість «Тореодори з Васюківки». Частина третя. С.149-154 переказувати, відповідати на питання с.154.
- Теорія літератури «Комічне. Засоби комічного с.155. законспектувати та вивчити конспект.
|
Математика
|
- Повторить параграф 31
- Решить №1417,1424,1427.
- Изучить параграф 32
- Решить №1437,1440,1442,1444,1448.
|
География
|
Параграф 51-55.
|
Основы здоровья
Русский язык
|
Параграф 25, 26 (изучить).
Выучить параграф 32-37, упр.310,313,330,335,345.
|
Литература
|
- Прочитать «Робинзон Крузо», с.141-158.
- Отвечать на вопросы с.158, 3-4 (письм)
- Выполнить задание 1-9 (устно) с.159, вопрос 10 (письм.) с.159.
|
Музика
|
1) Вивчити пісню «Веселка» Н.Май
2) А.Лопатіна, М.Скребцова «Як був створений симфонічний оркестр»
|
ОТМ
|
- Створення натюрморту
- Створення композиції в теплому кольорі.
|
Технології
(дівчата)
|
Параграф 19,20,21. Прочитати і відповісти на запитання.
|
Технології
(хлопці)
|
Зробити ескіз підставки під гаряче. Виконати ескіз в натуральну величину.
|
Інформатика
|
Параграф 3.2 вивчити, виконати 1-3 завдання. Параграф 33 вивчити та відповісти на запитання 1-3.
|
Фізкультура
|
- Загально розвиваючі вправи.
- Стрибки і з скакалкою
- Вправи на гнучкість
- Присідання на одній нозі
- Згинання і розгинання рук в упорі лежачи.
- Рухливі або спортивні ігри.
|
|